Blogga?!

Hej världen!! 
 
Jag har ju insett att jag är lite efter när det kommer till det här med att blogga och inte direkt förstått mig på meningen med det. Men nu har jag trots allt, en sån ca 5 år senare, när jag sitter bakfull och jävlig, på en buss mot jobbet och tänker HUR kul hade det inte vart att ha en blogg egentligen, där jag kan skriva ner allt jag tänker på precis nu. Och insett att det är ju hur kul som helst att memorera sitt liv i en virtuell dagbok och faktiskt kunna komma ihåg alla såna där konstiga tankar som man ibland har och märkliga saker som händer i livet.
 
För när jag är lite uttråkad så får jag alltid för mig att starta nya projekt och påbörja nya saker, så nu har jag rätt och slätt startat en blogg. Och för dig som råkat klicka dig in hit av någon outgrundlig anledning, VÄLKOMMEN HIT, och en liten varning att det kan gott bli en av det mindre intressanta sakerna du tar dig igenom i ditt liv men vem vet. Du kan också bli fantastiskt upplyst om något du aldrig tänkt på tidigare.
 
En kort presentation till namnet på min nya fina blogg är för 1. Jag älskar hobbits och sagan om ringen, 2. jag är kort och slutligen 3. Min berättelse om min resa genom livet, dramatiskt nog, så kort och gott - a hobbit's tale!
 
Vill du som läser detta sätta ett ansikte på personen som skriver så är jag en, snart, 21-årig blond tjej från sveriges bästa stad på bästkusten, GÖTLABORG som just nu befinner sig i Oslo och jobbar som projektledare på ett norskt säljföretag. Jag är inte överdrivet uppdaterad av varken mode, hälsa, sport, musik, resa eller film eller nåt egentligen, och det är därför jag inte väljer någon direkt kategori heller för min fantastiska blogg, men jag är en allätare så vad som helst kan ju dyka upp här!
 
Mer om mig behöver man egentligen inte veta.
 
Nu ska jag jobba så återigen, välkommen, och feel free att läsa om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0